Farfar jag ber till gud för dig.

Jag hoppas du blir bra snart och får komma hem igen. Jag fäller tårar varje natt du har varit där. Det gör ont att veta att du har ont, du må inte ha ett stark hjärta men du har ett hjärta fyllt av kärlek. Du är världens bästa farfar och jag hoppas gud är med dig.
Jag ber för dig och din smärta, snälla försvinn från hans hjärta. Vad har han gjort för att förtjäna detta?
Du är en del av mig precis som alla andra i familjen, jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Jag ser inte vad jag skriver mina ögon fylls med tårar. Det kommer bara mer och mer kan inte få något stopp på de.
Jag ber ennu en gång till gud, hjälp min farfar från smärtan låt han komma hem och leva sitt liv som vanligt utan smärta. Farmor behöver han, pappa behöver han, jag behöver han, ja ALLA behöver han.
Jag älskar dig från botten av mitt hjärta farfar kom ihåg det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0