Fest

Fredag var jag hos Sanna och hade förfest med Tim, Sebblub, Challe, Klara, Jhonny och Jonte. Det var trevligt sen så skulle vi till någon lokal fest. Men hon som skulle ha den hade varken pengar till att hyra lokal eller bokat. Så det vart inget mer med det kom hem innan tolv.
Lördag var jag hos Azhar vi tog det bara lugnt åt godis och såg på film.
Idag har jag varit med Tobbe vi spelade kort hela dagen och tog det bara chill, jag körde moppe det var riktigt härligt har saknat det.
Nu sitter jag och ser på hockey, jag har haft rätt hela tiden att Brynäs kommer vinna matchen och det har dom. Nu vågar jag inte ha rätt så. Ja hoppas då att Skellefteå vinner ikväll för mer matcher vill jag se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0